A (nem) mindig mindennapi életem:

Fróni kuckója

Fróni kuckója

Elsö bejegyzése az évnek

2018. január 02. - froni

happy-new-year-2018-vector.jpg

 

Eljött ez a nap is, amit annyira nem vártam: elsö munkanap a hosszú szabadság után. Annyira jó volt végre semmit sem kötelezö jelleggel csinálni. Sokat olvastam, pihentünk és játszottunk tovább a Call of Duty Winterbelagerungot, mert a mai nappal véget ért a gyüjtögetés és az új ruhák/fegyverek beszerzése. Èvértékelöt nem írnék, de röviden megemlíteném, hogy egy nagyon fontos és fantasztikus évet tudhatok a hátam mögött, amit megédesitettek a barátaim, a családom és a párom. 

A szilvesztert barátokkal töltöttük. Elöször tartottam töle, hogy vajon én meddig fogom bírni a fenntlétet, de én voltam az, aki még reggel fél 5-kor is kukorékolt. Ez ám nagy szó, mert én már éjfél körül bekómázok és alig tudom utána nyiltva tartani a szemem. Monopolymaratont csinátunk és természetesen mi lányok nyertünk :) készítettem a magyar babona hagyománya elött tisztelegve lencsét az új évre, söt életemben elöször próbálkoztam a lencsesalátával, hogy azért egy kicsit egészségesebb színvonalra tornázzuk fel magunkat. Mondhatni sikert aratott és az utána következö szilveszteri fánk is elfogyott seperc alatt. 

A mai nap már több kollégám kérdezgetett, hogy állunk az esküvövel és szinte sokként ért, hogy már csak 18 nap van hátra a nagy napig. Az április végi szertartást jobban várom, mert azt a családom körében fogom tudni eltölteni, de azért nyílván ez a szombati nap is nagyon fontos lesz az életemben. :) 

Az olvasásról annyit, hogy végre elolvastam mind a 752 oldalát a Harry Potter sorozat 5. kötetének és a következö alkalmak egyikénél hozni fogom a fényképes értékelésem. Azért tartom fontosnak ezt megemlíteni, mert még sosem olvastam a könyveket és talán 27 évesen, másmilyen szemszögböl másképp értékelhetö, mint amúgy gyerekként. A következö választottam Coraline lesz :) kíváncsian várom, mi vár rám. 

Szandra barátnöm múltkori tervén felbuzdulva, de enyhén módosítva, minden bejegyzés végén egy pozitív gondolattal fogom zárni a soraim: a mai nap NEM felejtettem el HATÀRIDÖNAPLÒ nélkül (már úton van!) a szükséges dokumentumokat kinyomtatni az adóosztály változtatáshoz és a házasság otthoni elismertetéséhez :D fantasztikus! Igazi powergirl-nek érzem magam :) 

A bejegyzés trackback címe:

https://fronikuckoja.blog.hu/api/trackback/id/tr6713543989

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása