A (nem) mindig mindennapi életem:

Fróni kuckója

Fróni kuckója

A féllábú mézeskalács

2017. december 23. - froni

Kedves Naplom!

Az elözö par napban sütögetessel, olvasassal es pihenessel foglalatoskodtam. Ujra belelendültem a könyvekbe. Sokszor erzem magam kimerültnek munka utan es a takaritas–kaja elökeszites-fözes kombo levezenylesevel nem igen marad mar energiam a hobbira. Nem tudom, hogy masnal is igy van-e, de valahol sejtem, hogy igen. 

A mai nap varazsoltam egy bejglit, vagyis egyböl negyet es ök lettek eletem elsö igazi bejglijei. Igazan büszke vagyok rajuk, mert nem csak finom, hanem a maga modjan szep is lett. Sokszor okoz gondot a megfelelö alapanyagok beszerzese, mert itt kint nem minden kaphato, ugy, ahogy otthon megszoktam. A tejföl, turo teljesen mas formaban kaphato es amit meg eszrevettem, hogy a cukor nem olyan edes, mint otthon. A magyar receptekkel sokszor hadilabon allok, mert modositgatasokat kell veghez vinnem, de mondhatni gyakorlott haziasszonykent (ha nem föz rad senki 18 eves korod ota, akkor megedzödsz, ugye) nem okoz tul nagy gondot. Ritkak a kukaban vegzett tervek. :)

Holnap Karacsony, amit sajnos iden is itt fogok tölteni, de valamiert nem banom, ha az utra es dugora gondolok. Szerintem kockulok egyet a PS4-en, majd alomba szenderitem magam… 

A bejegyzés trackback címe:

https://fronikuckoja.blog.hu/api/trackback/id/tr3913521049

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása