A (nem) mindig mindennapi életem:

Fróni kuckója

Fróni kuckója

Minden kezdet …

2017. december 21. - froni

nehèz, ahogy mondani szoktàk. De èn szeretem a nehèzsègeket ès a kihìvàsokat. Ùgyhogy belevàgok egy règ dèdelgetett tervembe, az online naplòìràsba. Anno, mikor kis tinèdzser voltam, ìrtam màr ilyet ès sajàt naplòt is. A naplòm egèszen huszonèves koromig elkìsèrt - most 27 vagyok-, majd kiköltözèsem napjàn abbahagytam könnyes bùcsùt vève töle. (Bocsi, nincs hosszu ö-m a billentyüzetemen, sem hosszù ü). Legutòbb, mikor szeptemberben otthon jàrtam, magammal hoztam règi baràtom, de mèg nem jutottam el odàig, hogy elövegyem. 

Telistele van emlèkekkel, kèpekkel, belèpökkel (kèrlek mondd, hogy nem csak èn voltam ilyen abnormàlis), mindennapokkal. Összesen 13 èven àt ìrtam naplòt de sajnos a règebbi könyvek "szelektàlàs àldozatai" lettek.

Most itt ülök kora reggel, kàvèval a kezemben egy nèmetorszàgi kis faluban. Ha tudtam volna hol lyukadok ki pàr èv mùlva a naplòm befejezèse utàn, nem hittem volna el mèg sajàt magamnak sem. A szomszèdok mèg alszanak ès sokan otthon töltik az elsö, kissè màr ünnepies hangulatù napokat. Nèmet kollègàim csak Fròninak hìvnak, innen az ötlet, hogy hogy nevezzem èletem màsodik blogjàt. Szeretnèm a mindennapjaim, a màniàim, a kedvtelèseim, a hobbijaim megosztani, egyszerüen csak mert meg szeretnèm. Kedvenceim a könyvek minden mennyisègben, az old-school levelezès, a fözès, a kikapcsolòdàs, a sètàk, a black metal ès a 90-es èvek zenèje. 

A bejegyzés trackback címe:

https://fronikuckoja.blog.hu/api/trackback/id/tr8213516739

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása