A (nem) mindig mindennapi életem:

Fróni kuckója

Fróni kuckója

Colleen Hoovernek eggyel több rajongója lett....

2017. december 29. - froni

dsc_0042.JPG

 

Még pedig én :) Nem nagyon pislogtam még a romantikus könyvek irányába, de lassan ennek is eljön az ideje. Mindig is a krimikért, pszichothrillerért és thrillerért voltam odáig. Szeretem ha az idegeimen táncol egy könyv, ha annyira izgalmas, hogy le sem tudom tenni... de rájöttem, ezt ugyanúgy megkaphatom egy romantikus könyvtöl. (Még mindig nincs hosszú ö-m a billentyüzetemen!).

Az elsö CoHo könyvet németül rendeltem meg, de magyar anyanyelvüként szívesebben olvasok magyarul, mint németül. Az utóbbi már nem nagyon okoz gondot, mondhatni 94%-ban értem azt, amiröl szól, a maradék ismeretlen szót pedig vagy kiszótárazom, vagy a szövegkörnyezetböl rájövök mit jelent.

A borítóba azonnal beleszerettem! Rózsaszín, virágos, könnyed színekkel teli. Könnyen választok a borító alapján könyvet, holott, a közmondás az ellentétére biztat. Engem nem érdekel az ilyesmi. 

Az írónö stílusa magával ragadó, valamint a fordítás is meglepöen remekre sikerült. Nincs tele káromkodással, válogatott szavakkal teli, ismétlödések nélküli. Az oldalak szinte egymás után szaladnak, így egy 1,5 nap alatt - hétköznapi teendöim és Call of Duty WWII kockulása mellett - kivégeztem. Nálam ez igazán jó teljesítménynek számít, ugyanis nem vagyok egy gyorsolvasó. 

A törenet hihetetlenül összetett, így spoilerezés nélkül nem igazán lehet leírni, hogy tulajdonképpen miröl is szól. A szereplök közül tudtam magamnak ismét egy nagy kedvencet választani, akivel könnyen ment az azonosulás: Lily ugyanolyan naív, rózsaszín ködös világban élö lány, mint én. Tinédzserkori szerelme Atlas a katonaság miatt elszakad töle, majd útjaik évek múltán ismét keresztezik egymást. Természetesen a képben már más is benne van Ryle személyében, de a szerelem sohasem egyszerü és sohasem terv szerint alakul. A családon belüli eröszak nagy szerepet kap a történetben, melyben Lily is részesülni fog. A remény, hogy a másik mégiscsak megváltozik, mint sokakban, így Lilyben is továbbél, a sorozatos csalódások és mindennapi fájdalmak között. Lilynek nem csak a szívére, hanem az eszére is kell hallgatnia a döntései elött. Hogy ez hogy alakul, azt rád bízom: olvasd el magad! :)

 9227-az_otagu-csillag-arulta-el.jpg9227-az_otagu-csillag-arulta-el.jpg9227-az_otagu-csillag-arulta-el.jpg9227-az_otagu-csillag-arulta-el.jpg9227-az_otagu-csillag-arulta-el.jpgAz én értékelésem:    5/

A bejegyzés trackback címe:

https://fronikuckoja.blog.hu/api/trackback/id/tr2913533259

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása