A (nem) mindig mindennapi életem:

Fróni kuckója

Fróni kuckója

Redwood love

2018. szeptember 30. - froni

dsc_0247.JPG

Kelly Moran új regénye igazi bombaként robbant be a német könyvpiacra

 

Sziasztok!

Ùjra itt vagyok, ragyogok :-) Nagyon régóta nem jelentkeztem, de ennek kisebb-nagyobb okai voltak, amit most nem szeretnék ecsetelni... Inkább tovább folytatnám ott, ahol abbahagytam. A nyáron nem igen jutott idöm olvasásra (még mindig nincs hosszú ö-m!), így hanyagoltam mindenféle-fajta könyvet.

Legutóbb mikor az Amazont bújtam, figyelmes lettem egy új regényre, ami az amerikai írónötöl, Kelly Moran-töl jelent meg. Eddig eléggé ismeretlen volt a könyveivel, legalábbis nálunk, de erre az új írásra folyamatosan jöttek a jobbnál jobb értékelések. Persze mit jelent ez? ....két nap múlva már nálam is volt :-) Nem vagyok egy sorozatrajongó, de ez a könyv egészen magával ragadott:

Már rögtön az elején megismerkedünk a két föszereplövel, azaz hárommal: Avery-vel, Hailey-vel (a kislányával) és Cade-del. Avery frissen költözött a fenyvesek közt megbúvó kis városkába, az Oregon-ban található Redwood-ba. Èdesanyja már évek óta helyi lakos, így a lánya a válását követöen szintén ideköltözik. Az életét teljesen elölröl kezdi, de sajnos semmi sem olyan egyszerü, hiszen a kislánya autizmusban szenved, ami a kezdeteket döcögössé teszi (iskola, munkahely stb.). A kislány nem beszél és nem kommunikál szinte semmilyen módon, a szemkontaktust is kerüli. Lassacskán a dolgok a helyére állnak és a kezdeti nehézségek után Avery munkát kap a helyi állatorvosi rendelöben. 

dsc_0245.JPG

Nagyon szeretem a borítót

 

A városról tudni kell, hogy szinte semmi sem marad titokban, egyedi hashtagje és információforrásai vannak Redwood-nak, így szinte mindenki elsö kézböl értesül a legfontosabb dolgokról.... de az, hogy a történet hogyan folytatódik tovább inkább nem löném le. Lehet egy pár hónap múlva a magyar piacon is megjelenik az elsö kiadás :-) Mindenesetre nagyon tetszett a történet és lassan beköltözik hozzám a második kötet is!

Még röviden annyit megemlítenék, hogy a szereplök közt a legszimpatikusabb Cade volt. Szinte mindenki egy ilyen férfiról álmodik: segítökész, mindig ott van, ahol lennie kell, keresi a másikat, érdeklödik, fülig szerelmes :-) néha Avery az idegeimre ment a sok variálásával, sokszor éreztem magamban, hogy NAGYON bizonytalan (ezzel játszik mások érzelmeivel) és csökönyös . De ha az olvasó jobban megismeri a történetet, akkor ezeket meg tudja neki bocsátani, hiszen a válás, az egyedüllét - az autista kislányával - és a sok megpròbàltatàs sebezhetövè tette.

 

A pontozásom természetesen:  5/ 9227-az_otagu-csillag-arulta-el.jpg9227-az_otagu-csillag-arulta-el.jpg9227-az_otagu-csillag-arulta-el.jpg9227-az_otagu-csillag-arulta-el.jpg9227-az_otagu-csillag-arulta-el.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fronikuckoja.blog.hu/api/trackback/id/tr6014273281

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása